هزینه ارسال
لپتاپ عمده تلاش خود را جهت بسته بندی و روش ارسال مناسب میکند ولی هزینه مذکور و ارسال بر عهده مشتری می باشد و روش ارسال با خود شما هماهنگ می شود.ما مسئولیتی در قبال تضمین ارسال محصولات نداریم(شامل خرید،بازگشت و گارانتی)
البته بصورت توافقی میتوان این هزینه را تعدیل و محول کرد
ارسال در گارانتی
کالای برگشتی خود را قبل از اتمام مدت زمان گارانتی و با بسته بندی و شرح کامل مشکل و ایراد فنی و تنها به ادرس ما ارسال نمایید.(تذکر:در صورت برگشت کالا به هر ادرسی غیر از ادرس هماهنگ شده با ما ،هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد)
مدت گارانتی با توجه به توافق طرفین بوده و مقدار ثابت و بصورت کتبا اعلام میشود(پیام رسان های داخلی،پیامک و ایمیل در صورت مشاهده مورد قبول میباشد)
شرایط گارانتی
هرگونه دستکاری و باز شدن لیبل گارانتی تنها به معنای ابطال ضمانت می باشد(در صورت نبود لیبل و وجود لیبل تشخیص ما ملاک میباشد)
🔸🔸
✅همکاران عزیز،لطفا در مدت زمان توافق گارانتی نسبت به چک و تست کامل دستگاه های خود اقدام نمایید و در صورت وجود مشکل ،قبل از پایان این زمان کالای خود را برگشت دهید.(تذکر:حتی یک روز پس از اتمام زمان گارانتی ، هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.)
شرایط عدم قبول گارانتی
به دلیل اینکه دستگاه ها همه استوک و دست دوم هستند،بنابراین خط و خش، شکستگی و قوری های جزیی و در حد عرف یا هاله های خیلی ریز در صفحه مانیتور جزیی از دستگاه های دسته دوم هستند و با توجه به قیمت از نظر ظاهر قابل مقایسه با دستگاه های نو نمی باشد.پس برگشت کالا به این دلایل قابل قبول نیست.(به تشخیص ما)
تعویض و تعمیر لپتاپ
همچنین توجه داشته باشید که گارانتی ما شامل تست و تعویض میباشد و در صورت قبول گارانتی از جانب ما تنها کالا تعویض شده و برگشت پول نداریم.
زمان ارسال کالا
زمان ارسال بستگی به نحوه انتخاب شما و وجود جنس دارد و عموما از 24 ساعت کاری الی 72 ساعت کاری میباشد
احیانا این زمان ممکن است بیشتر شود و دیر کرد ارسال جنس موجب فسخ قرار از جمله خرید و ادعایی از جانب خریدار نمیشود